6/11/14

Τα αποτελέσματα στις εκλογές των δασκάλων στη Χαλκιδική

Με την παράταξη της ΔΑΚΕ να διατηρεί τις δυνάμεις της, διεξήχθησαν την Τετάρτη στη Χαλκιδική οι εκλογές των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για την ανάδειξη αιρετών εκπροσώπων στο ΠΥΣΠΕ.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα έλαβαν:


  • ΔΑΚΕ: 274 ψήφους
  • ΕΝΙΑΙΟ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ: 240 ψήφους
  • ΔΗΣΥ 216 ψήφους
  • ΠΑΜΕ 88 ψήφους

Εκλέχθηκε από τη ΔΑΚΕ/ΠΕ ο Χρήστος Βογιατζής και από το ΕΝΙΑΙΟ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ  ο Ανδρέας Τσενεσίζης.
Ο Χρήστος Βογιατζής που εξελέγη πρώτος σε επιστολή του αναφέρει:

«Αισθάνομαι την ανάγκη, μετά το χθεσινό αποτέλεσμα για την ανάδειξη εκπροσώπων μας στο ΠΥΣΠΕ Χαλκιδικής, να σας ευχαριστήσω για την τιμή που μου κάνατε να με εκλέξετε αιρετό εκπρόσωπο σας στο ΠΥΣΠΕ Χαλκιδικής για την επόμενη διετία.
Η ανάδειξή μου ως αιρετού εκπροσώπου στο ΚΥΣΠΕ, αποτελεί για μένα ύψιστη τιμή και ταυτόχρονα υποχρέωση να ανταποκριθώ στα καθήκοντά μου.
Θα συνεχίσω με διαφάνεια και αποφασιστικότητα να σας εκπροσωπώ στο ΠΥΣΠΕ Χαλκιδικής όπως έπραξα έως τώρα.
Η εμπιστοσύνη σας μου δίνει δύναμη για να συνεχίσω τον αγώνα μου με στόχο την ποιοτική αναβάθμιση της εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών.
Με όραμα, αποφασιστικότητα, συνέπεια και αίσθημα ευθύνης θα συνεχίσω να προσφέρω τις υπηρεσίες μου στον κλάδο με την ελπίδα πως δεν θα διαψεύσω τις προσδοκίες σας.
Συγχαίρω όλους τους συνυποψήφιους συναδέλφους μου, απ’ όλα τα ψηφοδέλτια, για τον καλό αγώνα που δώσαμε όλες αυτές τις ημέρες.»

Την Τρίτη 13 Νοεμβρίου θα διεξαχθεί η Τακτική Εκλογοαπολογιστική Γενική Συνέλευση του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Α΄θμιας Εκπαίδευσης Χαλκιδικής στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Πολυγύρου.

Η προθεσμία κατάθεσης υποψηφιοτήτων έχει ορισθεί η Δευτέρα 10 Νοεμβρίου, έως τις 15:00. Έως τότε θα πρέπει να αποσταλούν οι υποψηφιότητες στο fax του 1ου Δημ. Σχ. Ν. Μουδανιών 2373065224 ή στο email του συλλόγου (sechalpe@gmail.com) ή στα μέλη του Δ.Σ. που θα συνεδριάσουν την ίδια μέρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου