29/6/13

Ο ΑΔΑΜ ΡΕΓΚΟΥΖΑΣ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ

Ο χρόνος έχει κάνει αισθητή την παρουσία του στα βήματα αλλά και στο στιλ του πρώην υφυπουργού Οικονομικών Αδάμ Ρεγκούζα, ο οποίος στους διαδρόμους της Βουλής περπατούσε το μεσημέρι αργά και χαλαρά πηγαίνοντας προς την έξοδο.

«Υπουργέ μας, πώς από δω; Χρόνια και ζαμάνια…» είπε ο δημοσιογράφος του zougla.gr χαιρετώντας ζεστά τον πρώην υφυπουργό.
«Βγήκα στη σύνταξη. Έχω πάει στο χωριό μου, έφτιαξα τις μάντρες του σπιτιού μου, δηλαδή συμμάζεψα ένα διώροφο πέτρινο του πατέρα μου που είναι στη Φωκίδα κι έχω αράξει εκεί. Το απολαμβάνω. Είμαι πάντα με φίλους και είμαι μια χαρά. Το τριήμερο θα πάω και Χαλκιδική και θα το απολαύσω ακόμα περισσότερο» είπε, χαμογελώντας, ο Αδάμ Ρεγκούζας.
«Και η πολιτική;» ρώτησε ο ρεπόρτερ.
«Πρόλαβα κι έφυγα, γλύτωσα… Είναι το χειρότερο υλικό που έχουμε δει ποτέ!» απάντησε ο πρώην υφυπουργός, ο οποίος μας χαιρέτησε εξίσου ζεστά κι έφυγε.

zougla.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου